اجرای طرح ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در سنندج

شناسهٔ خبر: 067EBF00 -
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اجرای طرح ساماندهی خاک ونخاله‌های ساختمانی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

سیروان غفوری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج ، از اجرای طرح ساماندهی خاک ونخاله‌های ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح مالکان ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی جهت مجوز فعالیت از ۱۱ الی ۲۳ مرداد ماه سالجاری نسبت به تشکیل پرونده ودریافت کد فعالیت اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از مشکلات سطح شهر که باعث نازیبایی فضا‌های بصری شهر می‌شود تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی در معابر فرعی و ورودی‌های سطح شهر است.

غفوری گفت: سایت دفن زباله واقع در کلیک جهت تخلیه خاک ونخاله در نظر گرفته شده که متاسفانه برخی از ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی به جای تخلیه در این سایت در مکان‌های غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک ونخاله‌های ساختمانی می‌کنند.

او گفت: در راستای رفع مشکلات انباشت نخاله ساختمانی در معابر سطح شهر این سازمان نسبت به واگذاری بحث ساماندهی خاک و نخاله ساختمانی به پیمانکار اقدام نمود.

غفوری بیان کرد: پیمانکار اجرای این طرح موظف است به صورت شبانه روزی در سطح شهر نظارت داشته باشد تا ماشین آلات حمل خاک و نخاله به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر ننمایند.

او اعلام کرد: کلیه ادارات دولتی، پیمانکاران ساختمانی، تاسیساتی و راهسازی مالکان ماشین آلات حمل خاک ونخاله‌های ساختمانی (کامیون، کامیونت، وانت، بیل مکانیکی و لودر) باید جهت مجوز فعالیت به منظور کنترل و ساماندهی ماشین آلات حمل و برداشت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی ثبت نام کنند.

غفوری خاطر نشان کرد: مالکان ماشین آلات نخاله‌های ساختمانی و عمرانی از ۱۱ تا ۲۳ مرداد ماه سالجاری به سازمان پسماند واقع درخیابان امام (ره) روبری اداره کمرگ مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و کد مجوز فعالیت حمل خاک و نخاله را دریافت نمایند.

او تصریح کرد: ماشین آلاتی که ثبت نام نکنند و کد فعالیت اخذ ننمایند اجازه فعالیت و حمل خاک و نخاله ساختمانی را نخواهند داشت.

غفوری گفت:کسانی که به صورت غیرمجاز و شبانه اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر نمایند نیز پس از مستندسازی توسط پیمانکار و ارجاع به راهنمایی و رانندگی بار اول جریمه و به در صورت تکرار خودرو آن‌ها توقیف و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از شهروندان هم در خواست نمود: در صورت مشاهد تخلیه نخاله ساختمانی در معابر شهری ضمن یادداشت شماره پلاک خودرو و در صورت امکان عکس از تخلیه غیر مجاز گرفته و با شماره تماس ۵ - ۳۳۱۷۶۶۰۳ مراتب را اطلاع دهید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =