بهبود وضعیت آب و راه روستایی چالدران در دستور کار قرار گرفت

شناسهٔ خبر: 069538BA -
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر یکروزه خود و مدیران اجرایی استان به چالدران گفت: بهبود آب و راه روستایی و توسعه بخش بهداشتی و آموزشی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و مصوباتی برای ارتقای شاخص‌های منطقه در این حوزه‌ها نیز داشته‌ایم.

به گزارش هاناخبر ، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه پس از پایان سفر یکروزه به چالدران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: توفیق داشتیم همراه با مدیران ارشد استان در چالدران حاضر شویم که هدف از این سفر، دیدار با مردم و پیگیری مصوبات سفر دی ماه سال ۱۴۰۰ بود.

وی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره با مردم، بازدید از برخی پروژه‌ها، جلسه جمع بندی و پیگیری مصوبات سفر نیز انجام شد که مصوبات خوبی نیز در این خصوص داشتیم.

معتمدیان ادامه داد: در سفر اول ۷۶ مصوبه برای پیشرفت شهرستان چالدران به تصویب رسید که اکثر مصوبات اجرایی شده یا در حال اجرا و اتمام است به جز سه مصوبه که مشکلات حقوقی در اجرا داشتند.

وی گفت: شهرستان چالدران در برخی از شاخص‌ها از جمله تامین آب شرب و بهداشتی در روستاها به علت کاهش بارش عقب افتادگی‌هایی دارد که این امر مشکلاتی برای برخی از روستاییان ایجاد کرده است.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: از نظر شاخص راه روستایی نیز شهرستان چالدران در پایین ترین رده های جدول قرار دارد.

وی با اشاره به اخذ تصمیماتی برای ارتقای شاخص‌های چالدران یادآور شد: با انجام مصوبات این شهرستان، ۲۴ کلاس درس در چالدران افتتاح شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد ضمن اینکه بنا شد هنرستانی هم در چالدران ایجاد کنیم که همراه با کارگاه‌های مربوطه و تجهیز کامل در اختیار دانش آموزان علاقه مند باشد.

معتمدیان تاکید کرد: توسعه بخش بهداشتی و درمانی این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد که ایجاد یک مرکز جامع سلامت و یک مرکز اورژانس در چالدران در همین راستا به تصویب رسید.

دور دوم سفرهای شهرستانی «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه از شهرستان چالدران آغاز شد تا ضمن بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر پیشین، به بررسی وضعیت مناطق مختلف در راستای مسیر توسعه این استان نیز پرداخته شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =