دستگیری یک قاتل در سقز پس از چند سال/ رد پیشنهاد رشوه متهم توسط ماموران آگاهی

شناسهٔ خبر: 069E2389 -
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی سقز، زن متهمه قاتل را که چندی پیش به همراه مردی اقدام به قتل یک نفر کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش هاناخبر ، سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز در راستای اجرای ماموریت متهمه‌ای را از شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب که به جرم معاونت در قتل عمد متواری شده بود را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که در مسیر انتقال برای فرار از مجازات قانونی و تطمیع ماموران به آنان پیشنهاد کرد تمام طلاجات همراه خود را که در مجموع 31 گرم و 460 سوت به ارزش ریالی 159 میلیون ریال بود را به آنها می‌دهد تا با این روش ماموران از انجام وظیفه خود صرف نظر کنند.

وی تصریح کرد: روحیه قناعت، مسئولیت‌پذیری و صداقت ماموران وظیفه‌شناس آنها را از انجام این کار منع و ضمن امتناع ار قبول مبلغ پیشنهادی مراتب را صورت جلسه می‌کنند.

وی افزود: متهم پس از انجام تحقیقات برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی داده شد.

گفتنی است؛ این متهمه چندین سال پیش به همراه مرد دیگری اقدام به قتل یک مرد در سقز کرده بود که با تلاش و پیگیری‌های پلیس آگاهی بلاخره به دام قانون افتاد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 9 =