استاندار کردستان:

دختران مایه فخر کردستان هستند

شناسهٔ خبر: 06CF970F -
استاندار کردستان گفت: دختران کردستانی مایه فخر این استان هستند.

به گزارش هاناخبر ، اسماعیل زارعی کوشا در مراسمی باشکوه که به مناسبت روز دختر و میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س)، در شهر بانه برگزار شد، این روز فرخنده را به جامعه دختران و بانوان کردستان تبریک گفت و اظهار کرد: روز دختر فرصتی است برای تقدیر از دختران کردستانی که با توانمندی‌ها و مهربانی‌های خود، الگویی برای نسل‌های آتی به شمار می‌روند و نشان از غنای فرهنگی و اجتماعی این دیار دارند.

زارعی‌کوشا افزود: اکنون که فرصتی دوباره فراهم شده، با شور و شعفی مضاعف، شاهد برگزاری این جشن هستیم که به معنای واقعی کلمه، گرامیداشت نقش دختران در ساختن آینده‌ای درخشان و پویا است.

وی در ادامه به ویژگی‌های مردم کردستان اشاره کرد و بیان داشت: کردستانی‌ها با دل‌های گرم و مهمان‌نوازی شهره‌اند و این صفات، سرمایه‌ای ارزشمند برای ما محسوب می‌شوند و بی‌شک، دختران این دیار نیز میراث‌دار این خصوصیات نیک هستند.

زارعی کوشا، این مراسم را نمونه‌ای بارز از تعهد اجتماعی و فرهنگی استان در قبال تکریم و توجه به جایگاه دختران و زنان دانست و از تمامی شرکت‌کنندگان که با حضور خود به این روز ارزش افزودند، تشکر و قدردانی کرد.

استاندار کردستان با ابراز افتخار از خدمت‌رسانی به مردم کردستان، تصریح کرد: من خود را خادمی برای مردم شریف کردستان می‌دانم و تلاش می‌کنم تا به بهترین شکل ممکن در خدمت این مرز و بوم باشم.

وی اضافه کرد: هر پدری آرزو دارد برای رفاه و سعادت دخترش تلاش کند و در صورت نیاز، جان خود را فدا کند. این عشق و ایثار، نمادی از عمق علاقه و اهمیت جایگاه دختران در خانواده‌های ایرانی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =