معاون اول رئیس جمهور در ارومیه خبر داد:

شروع خط انتقال آب در ۶ استان کشور

شناسهٔ خبر: 071C00D4 -
معاون اول رئیس جمهور شروع خط انتقال آب در ۶ استان فارس ، خراسان رضوی و‌ جنوبی سیستان و بلوچستان ، یزد و کرمان را کار فاخر وزارت نیرو دانست.

به گزارش هاناخبر ، معاون اول رئیس جمهور در آیین بهره برداری از مدول سوم تصفیه خانه ارومیه با بیان این مطلب گفت:تا کنون در مدیریت آب کوتاهی شده است و‌نتوانستیم از نعمت ۲هزار ۷۰۰کیلومتر آب دریا استفاده کنیم.

آقای مخبر افزود وقتی صنایع پر آب بر همچون فولاد و اتان را میبرم در کویر احداث میکنیم مجبور خواهیم شد کیلومترها مواد اولیه را از بنادر به صنایع و تولید را دوباره به بنادر برسانیم ضمن اینکه آب شرب مردم را بگیریم و صرف صنعت کنیم همه اینها ضرر است و سالهاست با این مشکل دست وپنجه نرم میکنیم

وی خاطرنشان کرد: ۳سال به صنعت زمان دادیم تا فکری به حال تامین آب بکنند چون دیگر اجازه استفاده از آب شرب مردم را به آنها نخواهیم داد .

معاون اول رئیس جمهور شروع خط انتقال آب در ۶استان فارس خراسان رضوی و‌جنوبی سیستان و بلوچستان یزد و کرمان را کار فاخر وزارت نیرو دانست و گفت بزودی اتفاقات خوبی در بخش مدیریت آب خواهیم داشت.

آقای مخبر ایجاد تصفیه خانه ها را از اولویت های دولت عنوان و اضافه کرد؛پسابی که تا دیروز آلایندگی ایجاد می کرد و موجب تخریب محیط زیست می شد امروز با تصفیه نجات بخش دریاچه ارومیه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =