نمایشنامه «نقل سرخِ» آرش عباسی به صحنه می آید/اجرای نمایش در تماشاخانه سرو

شناسهٔ خبر: 07247826 -
نمایشنامه «نقل سرخ» به نویسندگی آرش عباسی این بار توسط سید امیر حسینی در تماشاخانه سرو به اجرا رسید.

به گزارش هاناخبر ،نمایشنامه نقل سرخ به قلم آرش عباسی در سال های گذشته چندین بار توسط کارگردان های مختلف به اجرا رسیده است و امسال نیز سید امیر حسینی تصمیم دارد آن را از سیزدهم شهریور ماه در تماشاخانه سرو به اجرا ببرد.

  این نمایش قرار است از سیزدهم تا بیست ودوم شهریور ماه هر شب ساعت بیست در سرو اجرا داشته باشد و اجراهای اولش نیز با تخفیف سی درصدی در سایت تیوال قرار گرفته است.

  بازیگران نمایش سید امیر حسینی، مهدی براری، امید چناقچی، سید عرفان فرهی هستند.  این نمایشنامه پیشتر جایزه نخست نمایشنامه‌نویسی جشنواره عاشورائیان را از آن خود کرده بود.    

   سایر عوامل نمایش آواز:  محمد رحیمی، دستیاران کارگردان: بیتا پوزشی، امید چناقچی، منشی صحنه: مبینا اینانلو، مدیر صحنه: نیلوفر مرآتی، دستیار صحنه: آرش مغانلو، سرپرست گروه موسیقی: رضا طاهری، رضا طاهری: تار، شورانگیز، عود: جلال جهانی، دف: روچیار شیری، تمبک و تیمپو: ایلیا آب بری، طراح و ساخت افکت: مهدی سوری، طراح نور: سید امیرحسینی، اپراتور نور: مبینا اینانلو، طراح لباس: نفیسه معماریان، طراح ماسک: پروین شفیعی، طراح پوستر و بروشور: نوید صالح فکر و عکاس: بیتا پوزشی هستند. 

این نمایش درباره موضوعی آیینی و تاریخی است که از دل تاریخ در آمده است سال گذشته نیز اکبر قهرمانی این نمایشنامه را با استفاده از نمادهای تعزیه، نقالی و نمایش‌های ایرانی، کارگردانی کرده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =