یک بانوی مریوانی بر اثر حمله سگ ولگرد زخمی شد

شناسهٔ خبر: 07352C7A -
چندین سال است که شهروندان مریوانی از حمله سگ‌ها به اعضای خانواده خود گلایه دارند ولی متأسفانه هیچ کدام از سازمان های مرتبط نسب به ترتيب اثر این شکایت ها اقدام خاصی نکرده است.

به گزارش هاناخبر ، یکی از شهروندان مریوانی با روایت حمله سگ های وحشی در گفتگو با خبرنگار هاناخبر مريوان خاطر نشان کرد : صبح حوالی ساعت ۸ صبح برای ورزش قصد رفتن به پارک را داشتم که تعدادی سگ حمله ور شدند و متأسفانه از ناحیه دست زخمی شدم.
نه فرزندانمان آرامش دارند نه خودمان! به شخصه دو الی سه بار در این چند سال به من حمله کردند. یک بار بخاطر حمله سگ و ترس از آن پریدم سر خیابان نزدیک بود با یک خودرو در حال حرکت برخورد کنم. در اتفاق تازه هم اگر خدا کمک نمی کرد بلایی که سر پسر بچه خردسال مریوانی آمد احتمال داشت سر من نیز بیاید.
زخمی شدن دست و صورت بعد از مدتی خوب می شود اما آسیب های روحی و روانی بشدت در روزهای اخیر من را ازار می دهد. باورش برای خیلی ها سخت است اما کابوس و ترس از سگ روزانه به سراغم می آید.
اینکه برخی مدعی دفاع از سگ ها از این موجودات نجس حمایت می کنند اگر بلایی سر اعضای خانوادیشان بیاید باز از این حیوانات حمایت می کنند!

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =