راهکارهایی برای داشتن انرژی بیشتر در صبح

شناسهٔ خبر: 07A016CC -
اگر صبح زود از خواب بلند می شوید و روز پر تلاشی را در پیش رو دارید اما هنوز احساس خستگی می کنید این مطلب را دنبال کنید.

به گزارش هاناخبر ،

احساس خستگی می کنید این مطلب را دنبال کنید.
۱-قبل از آنکه به این موضوع بپردازیم که صبح ها چگونه انرژی بیشتری داشته باشیم ،باید به این موضوع بپردازیم که شب قبل از خواب چه کارهایی باید انجام دهیم.به عنوان مثال شاید شما با ۶ ساعت خواب احساس خوبی داشته باشید و نیاز به خواب بیش تر را حس نکنید ولی ممکن است اثرات زیان بار آن را در آینده مشاهده کنید.
۲-قبل از خواب از مصرف مواد قندی ،مواد سرخ کردنی و چرب پرهیز کنید . علاوه بر آن باید اتاق خواب شما تاریک و بی صدا باشد.
۳- برای اینکه شب ها راحت به خواب بروید و صبح ها زودتر از خواب بلند شوید و دارای انرژی بیشتری باشید ساعت خواب خود را منظم کنید .
۴-اگر فردا یک جلسه مهم کاری دارید شب قبل آن از نوشیدن قهوه و مواد کافئین دار خودداری کنید تا خواب راحتی داشته باشید.
۵-برای اینکه شب خواب راحتی داشته باشید و صبح با انرژی بیشتری از خواب بلند شوید خوردن ماست قبل از خواب را به شما پیشنهاد می کنیم.
۶-صبح ها بلافاصله از رختخواب بلند نشوید به خودتان زمان بدهید به برنامه هایتا ن در طول روز فکر کنید .این کار سبب می شود شما انرژی بیشتری داشته باشید.
۷-اگر صبح ها وقتی که از خواب بلند شدید وقت داشتید حتما ورزش کنید .حتما نباید به یک سالن ورزشی بروید.می توانید نیم ساعت پیاده روی کنید .اگر وقت این کار را هم ندارید می توانید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در منزل حرکات کشیشی انجام دهید.
۸-صبح ها حتما با آب ولرم دوش بگیرید .
۹-حتما صبحانه بخورید این صبحانه می تواند شامل میوه ،آجیل و یا سبزی جات باشد .به بدن خود ویتامین برسانید.
۱۰-قبل از صبحانه از ترکیب آب ولرم همراه با لیمو و نعنا استفاده کنید و اثرات معجزه آسای آن را مشاهده کنید.
همان طور که همه می دانیم بر اساس گفته پزشکان انسان به ۷ الی ۸ ساعت خواب نیاز دارد، اما فراموش نکنید که نیاز خواب در انسان ها متفاوت است.
۱۱-حتما در صبحانه خود از پروتئین و کربوهیدرات استفاده کنید تا در طول روز انرژی کافی داشته باشید.
۱۲-هر ۳ ساعت یک بار ،چند بارپشت سر هم نفس عمیق بکشید زیرا نفس عمیق سبب باز شدن رگ ها و افزایش گردش خون می شود .
۱۳-موسیقی مورد علاقه ی خود را گوش کنید .موسیقی سبب کاهش استرس و فشارهای عصبی می شود وبه راحت خوابیدن شما کمک می کند.
۱۴-برای اینکه صبح ها انرژی بیشتری داشته باشید خوردن منیزیم را فراموش نکنید .منیزیم در سبزیجات ،فندق و نان های سبوس دار یافت می شود.
۱۵-بر اساس تحقیقات انجام شده در ژاپن کسانیکه بیشتر وقت خود را در پای کامپیوتر صرف می کنند بیشتر از دیگران در معرض کم خوابی قرار می گیرند برای جلوگیری از این موضوع هر یک ساعت یک بار به مدت ۱۵ دقیقه میز کار خود را ترک کنید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =