ثبت سه هزار و ۳۰۸ شرکت و اتحادیه تعاونی در ایلام

شناسهٔ خبر: 07C41A1F -
شیرخانی گفت:هم اکنون سه هزار و ۳۰۸ شرکت و اتحادیه تعاونی در ۱۴ رشته در استان ایلام تشکیل و ثبت شده است.

به گزارش هاناخبر ، شکراله شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام  گفت: اشتغال پیش بینی شده در قالب این شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی تشکیل و ثبت شده در استان ایلام  ۲۶ هزار و ۶۴۷ نفر است.

شکراله شیرخانی ادامه داد: از مجموع سه هزار و ۳۰۸ شرکت و اتحادیه تعاونی استان، هم اکنون ۲ هزار و ۵۳ تعاونی فعال و مشغول تولید و ارائه خدمات بوده و بیش از ۱۶ هزار و ۲۶۳ نفر نیز دراین تعاونی‌ها مشغول بکار هستند.

او عنوان کرد: همچنین در بخش کشاورزی یک هزار و ۱۰۱ تعاونی معادل ۳۳ درصد، بخش خدمات ۹۱۲ تعاونی معادل ۲۷ درصد و بخش صنعت با ۶۰۲ تعاونی در استان فعال هستند.

او اضافه کرد: ۶۵۹ تعاونی در ایلام را بانوان تشکیل می‌دهند.

شیرخانی اعلام کرد: شرکت تعاونی ۱۸۹ قدر رزمندگان ایلام در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان بعنوان تعاونی برتر ملی معرفی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: این شرکت تعاونی برای بیش از ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده و مشغول فعالیت است.

او مطرح کرد: امسال ۵۰ میلیارد تومان بخش تعاون استان تسهیلات جذب کرد و توانستیم رتبه چهارم کشور از جذب تسهیلات را کسب کنیم.

شیرخانی بیان کرد: نسخه ما تنها برای توسعه تولید به بخش تسهیلات متمرکز شده است، اما مدیریت کشور باید بتواند تولید را همه جانبه یاری کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: باید بستری برای متقاضیان فراهم شود که رویش فضای تولید و اشتغال در آن به نحوی بسیار مطلوبی ایجاد شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 9 =