۳۰ درصد کل محتوای درسی کشور در آذربایجان غربی تولید می شود

شناسهٔ خبر: 07E1D58F -
مدیر کل آموزش و پروش آذربایجان‌غربی گفت: ۳۰ درصد از کل محتوای درسی کشوری در آذربایجان غربی توسط چهار دبیرخانه تولید می شود.

به گزارش هاناخبر ،مهین منافی در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: ۳۰ درصد از کل محتوای درسی کشوری در ایام بعد از شیوع کرونا در این استان و توسط چهار دبیرخانه ریاضی در دوره ابتدایی، معارف و علوم قرآنی در دوره متوسطه اول، صنایع غذایی و جغرافیا در دوره متوسطه دوم در این استان تولید می شود.

او بیان کرد: برای سه ماهه اول سال تحصیلی جاری نیز با فعالیت این دبیرخانه ها محتوای مورد نیاز دانش آموزان و معلمان تهیه و توزیع شده است.

مدیر کل آموزش و پروش آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع 625 هزار و 550 دانش آموز استان 83.18 درصد در شبکه شاد اهراز هویت شدند و از این تعداد 464 هزار نفر آنلاین هستند.

منافی بیان کرد: 11.5 درصد بدون گوشی هستند که شامل 72 هزار دانش آموز است که از طریق درسنامه و توزیع بسته های آموزشی و لازم است تاخیرین اموزشی در این راستا یاریگر آموزش و پرورش باشند.

او اضافه کرد: هم اکنون ۸۹.۷ درصد از دانش آموزان استان از شبکه شاد استفاده می کنند و مابقی از مدرسه تلویزیونی و یا کلاسهای کم تراکم به شکل حضوری در مناطق سفید روستایی بهره مند هستند و رفع اشکل نیز از طریق توزیع بسته های آموزشی و درسنامه به صورت مستمر ادامه دارد.

آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز است که از اسفند سال ۱۳۹۸ در پی شیوع ویروس کرونا از طریق مدرسه تلویزیونی و یا شبکه اموزشی شاد و توزیع درسنامه ها ادامه تحصیل می دهند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =