فرصت چندین ماهه یادگار برای ایجاد زیرساخت‌ها

شناسهٔ خبر: 07EA0C38 -
مسئولان تبریزی فرصتی چندین ماهه دارند تا با ایجاد زیرساخت‌ها مقدمات حضور بانوان تبریزی برای اولین بار در لیگ برتر را فراهم‌ کنند.

به گزارش هاناخبر ،بحث حضور بانوان تماشاگر مدت‌هاست که در فوتبال ایران مطرح است و فصل جدید شاهد حضور خانم‌های تماشاگر و علاقه‌مند به فوتبال در استادیوم‌های شهرهای زیادی از جمله بندرانزلی، اراک، قزوین و سیرجان هستیم.

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز هم در بازی پلی‌آف آسیایی تراکتور مقابل الشارجه برای اولین بار پذیرای بانوان تماشاگر تراکتوری بود تا تی‌تی‌های خانم هم بتوانند بازی تیم مورد علاقه خود را تماشا کنند. با این حال این اتفاق پس از بازی آسیایی تراکتور در بازی بعدی خانگی رخ نداد تا این انتقاد به مسئولان تبریزی وارد شود که چگونه در عرض یک بازی زیرساخت‌ها ایجاد شد و پس از اتمام این مسابقه از بین رفت!

با همه این تفاسیر پس از آخرین بازی خانگی تراکتور برابر مس رفسنجان، مسئولان تبریزی با تعطیلی لیگ به مناسبت بازی‌های دوستانه تیم ملی بزرگسالان، مسابقات تیم امید در هانگژو و بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و البته تعویق دیدار هفته ششم تراکتور برابر شمس‌آذر که قرار بود به میزبانی تبریز باشد، فرصتی چندین ماهه دارند تا زیرساخت‌های لازم را برای حضور مجدد بانوان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز فراهم کنند.

تراکتور باید در هفته هفتم و هشتم به ترتیب میهمان آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن باشد و درصورت عدم برگزاری هفته ششم قبل از تورنمنت چهارجانبه تیم ملی در اردن، مدیران ورزشی تبریز فرصت بسیار خوبی برای مهیا کردن شرایط جهت اولین حضور بانوان تبریزی در لیگ برتر دارند و باید دید آیا این اتفاق برای یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران خواهد افتاد یا خیر.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 2 =