با تغییر ذهنیت و تفکر می توان به توسعه پایدار دست یافت

شناسهٔ خبر: 07FDB60B -
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: اگر می خواهیم در شرایط فعلی اقتصاد کشور به توسعه دست یابیم باید ذهنیت خود در رابطه با سرمایه گذاری و تولید را تغییر دهیم.

به گزارش هاناخبر ،

حسین فیروزی شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی کارآفرینان و فعالان حوزه کارآفرینی استان کردستان اظهارداشت: ذهن مدیران بانک ها، دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران ما با اعداد کوچک شکل گرفته است و لنگرگاه های ذهنی ما باید تغییر کند و این تغییر ذهنیت ها می تواند ما را به سوی توسعه هدایت کند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به فعالان حوزه سرمایه گذاری و کارآفرینی بیان کرد: مسائل مطرح شده در حوزه های مختلف در راستای ایجاد اشتغال و تولید در استان را با نگاه و تفکر علمی و با دقت و ریزبینی بیشتری نگاه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه تامین منابع مالی برای سرمایه گذاری مسئله مهمی است، ادامه داد: مطرح کردن مدام این مسئله موجب استهلاک نیرو و توان همه می شود و با از دست دادن حساسیت، وجود مسئله تبدیل به عادت می شود و از ذهنیت و نگاه سرمایه گذارانه دور می شویم.

فیروزی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه اکوسیستم کسب و کار را نیازمند تسهیلگری عنوان کرد و یادآور شد: توسعه کارآفرینی یک ضرورت است و باید زمینه ورود سرمایه گذاران به این عرصه را تسهیل کرد.

وی یکی از مشکلات حوزه کسب و کار را بلد نبودن کار جمعی عنوان کرد و اظهارداشت: ادامه برگزاری چنین جلساتی به هم افزایی توان ها و تغییر نگرش ها نسبت به سرمایه گذاری کمک کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور کارآفرینان، سرمایه گذاران، اساتید دانشگاه و مدیران اجرایی در این نشست، گفت: ادامه این گفتگوها و هم اندیشی ها نیاز استان برای رسیدن به توسعه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =