'لطفا سیگار نکشید' در پیرانشهر به نمایش درآمد

شناسهٔ خبر: 0892A13D -
نمایش 'لطفا سیگار نکشید' به نویسندگی 'رسول بانگین' و کارگردانی 'کوروش انتظاری'روزچهارشنبه در پیرانشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش هاناخبر ،

کارگردان این نمایش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عوامل این اثر سه ماه برای رسیدن به آمادگی جهت اجرای این نمایش تمرین کرده اند، افزود: فردین علیزاده جوان و خسرو رشیدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
کوروش انتظاری افزود: از رنگ های سفید و قهوه ای در دکور این نمایش رئال (واقع گرا) برای افزایش تاثیرگذاری پیام بر مخاطبان بیشتر استفاده شده است.
وی اضافه کرد: این نمایش با اشاره به اختلاف بین نسل ها و بیان چالش های روز جامعه در قالب مکالمه های بین یک پدر و پسر اجرا می شود.
 'کوروش انتظاری' متولد 1377 بوده و پیش از این کارگردانی نمایش 'گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند' را در بیست و نهمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی برعهده داشته است.
به گزارش هاناخبر 'شیر و خط'، 'ضد بشر'، 'هواپیمایی در آسمان می گذرد' و 'بهشت' نمایشنامه هایی است که از رسول بانگین به چاپ رسیده و 'ابریشمی از دریا' نیز کتاب شعری است که از این هنرمند به زیور طبع آراسته شده است.
کسب رتبه نخست نمایشنامه نویسی بیست و نهمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی برای نمایشنامه 'گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند' از جمله موفقیت های بانگین است.
این نمایش از دیروز 23 اسفند تا 25 اسفند جاری در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری پیرانشهر به مدت سه روز اجرا می شود.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =