برگزاری نخستین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور در کردستان

شناسهٔ خبر: 089D594D -
سرویس کردستان- اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور در استان کردستان برگزار می شود

به گزارش هاناخبر ، سید جمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک الگوی دوخت ( اسپاد ) غرب کشور در آذر ماه سالجاری در استان کردستان خبر داد.

او توضیح داد: اولین رویداد استارت آپی در حوزه مد و پوشاک از تاریخ 20 لغایت 22 آذرماه سالجاری در حوزه های طراحی لباس ، برندینگ و بازاریابی ، تولید صنایع پوشاک ، مد و لباس و صنایع وابسته با حضور شرکت کنندگانی از استان های آذربایجان غربی ، زنجان ، کرمانشاه ، کردستان و همدان برگزار می شود .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از تولید داخلی با تکیه بر رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی در حوزه پوشاک بیان کرد و گفت : با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در سطح استان کردستان در حوزه صنایع پوشاک و صنایع وابسته به آن این اداره کل با همکاری آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای باران و مجموعه تولیدی هنر دوخت اقدام به برگزاری اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور خواهد کرد.

او افزود : علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان به نشانی :www.kurdtvto.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد کمک نوآور اقدام نمایند.

در پایان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از حمایت از ایده های برتر این رویداد استارت آپی خبر داد و گفت : افرادی که دارای ایده های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت قرار گرفته و از آن ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس استارت آپ تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =