ارتش ٢ هزار تخت بیمارستانی مقابله با کرونا در شمالغرب ایران مهیا کرد

شناسهٔ خبر: 08DA9331 -
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا گفت: ارتش در استان های بحرانی در شیوع کرونا مجددا ورود کرده و بنا به دستور فرمانده کل قوا، با تمام امکانات درمانی ارتش از جمله کادر درمان، بیمارستان های منطقه ای و صحرایی تا دو هزار تخت برای کمک به مدیریت درمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شده است.

به گزارش هاناخبر ،

امیر سرتیپ حاجیلو افزود: ارتش تمامی امکانات خود را برای واکسیناسیون عمومی مردم در شهرهای مختلف در اختیار وزارت بهداشت و طرح های بهداشتی و درمانی کشور قرار می دهد تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با اشاره به شیوع پیک پنجم کرونا، گفت: ارتش در استان های بحرانی در شیوع کرونا مجددا ورود کرده و امروز هم بنا به دستور فرمانده کل قوا، تمام امکانات درمانی ارتش از جمله کادر درمان، بیمارستان های منطقه ای تبریز، ارومیه و مراغه و همچنین تخت های نقاهتگاهی و بیمارستان های صحرایی ارتش تا دو هزار تخت برای کمک به مدیریت درمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شده است.

او اضافه کرد: ما پیش از این نیز در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی با جمع آوری و ارائه کمک های مومنانه را در مرحله اول 160 دستگاه خودروی تاکتیکی حامل کمک های همدلانه همرزمان ارتش در شهرستان های مختلف توزیع کردیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =