پلمب یک آرایشگاه زنانه در شهرستان صحنه

شناسهٔ خبر: 08DBF863 -
مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک آرایشگاه زنانه در شهرستان صحنه به علت دخالت در امور پزشکی و بی‌توجهی به اصول بهداشتی پلمب شد.

به گزارش هاناخبر ، کیومرث رحیمی مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک آرایشگاه زنانه در شهرستان صحنه به دلیل دخالت در امور پزشکی و انجام اعمال غیرمجاز، توسط کارشناسان این مدیریت پلمب شد.

او گفت : در این آرایشگاه اقدامات غیرمجاز مانند تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدیلینگ، پاکسازی صورت و... انجام می‌شد.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: مقداری کالای غیرمجاز و قاچاق در این سالن زیبایی کشف و توقیف شد.

او افزود: باید توجه داشت که برخی از این اعمال غیرمجاز، مانند میکروبلیدینگ به خاطر استفاده از تیغ، درصورتی که توسط افرادی غیر از پزشک متخصص و در شرایط غیربهداشتی انجام شوند با ایجاد زخم‌های سطحی و عمیق روی پوست باعث عوارضی جدی می‌شوند.

رحیمی گفت: در استفاده از رنگ‌های غیرمجاز در تاتو، ممکن است رنگ زیر پوست پخش شده و مواد خطرناک موجود در آن صدمات جبران‌ناپذیری به شخص وارد کند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 8 =