تورنمنت رنکینگ‌دار کشتی فرنگی مجارستان؛ آرامی نقره گرفت

شناسهٔ خبر: 08FA6503 -
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان به مدال نقره رسید.

به گزارش هاناخبر ، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، از ظهر امروز (شنبه) و با برگزاری مسابقات ۳ وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد.در مسابقات روز نخست ۲ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی احدی در دور اول با نتیجه ۱ بر ۱ یرسین آبیر از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب امانگلی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان شد. احدی در دور سوم با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب برادلی کونتز از آمریکا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ نیهات ممدلی دارنده مدال برنز اروپا از آذربایجان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ آیبک سابیربیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. آرامی در دور سوم اریک توربا دارنده مدال نقره اروپا از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل ویرجیل بیچا از سوئیس به برتری دست یافت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر ۱ مغلوب کرم کمال از ترکیه شد و به مدال نقره رسید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =