آماده‌باش ۶۰ پایگاه اورژانس خراسان شمالی برای چهارشنبه سوری

شناسهٔ خبر: 091C8285 -
۳۰۰ نیروی اورژانس برای خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل هستند.

به گزارش هاناخبر ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به نزدیک بودن به چهارشنبه آخرسال در استان ۳۰۰ نفر از نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ شهری در ۶۰ پایگاه استان آماده باش خواهند بود.

تقی دولت آبادی با تأکید بر اینکه تمام بیمارستان‌های استان به خصوص بیمارستان امام علی (ع) مرکز استان برای خدمات‌رسانی به افراد مواجه شده با اتفاقات احتمالی و صدمات جسمانی در آماده‌باش هستند، افزود: چند پزشک مقیم چشم نیز در بیمارستان‌های سطح استان به صورت آماده‌باش شیفت هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توصیه‌هایی را نیز در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری بیان و عنوان کرد: از حمل مواد محترقه و آتش‌گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم، در جیب لباس و کیف جدا خودداری کنید.

دولت‌آبادی با اشاره به آسیب‌پذیری قشر کودکان و نوجوانان تأکید داشت: استفاده از این مواد توسط آنان خطرات جدی به همراه داشته، سلامت آنان را به خطر انداخته و مرگ را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: تمام موادی که در نارنجک، ترقه، منور و سایر مواد آتش‌زا و محترقه استفاده می‌شود، از مواد منفجره و آتش‌گیر هستند که ماده‌ای خطرناک است و صدمات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =