دستگیری سوداگر مرگ در آبدانان

شناسهٔ خبر: 09AFD8A6 -
مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش هاناخبر ،

دستگیری سوداگر مرگ در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری یک سوداگر مرگ در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی آبدانان گفت: یک عامل توزیع کننده مواد مخدر زمانی که در حال توزیع بسته‌های مواد مخدر بود و یک هزار بسته آماده توزیع را همراه خود حمل می‌کرد در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان آبدانان دستگیر شد.

او ادامه داد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت در کل استان در حال اجرا می‌باشد و با عوامل توزیع کننده مواد مخدر به شدت برخورد خواهد شد.

 

سه کشته و زخمی در تصادف محور بدره به دره شهر

رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره تصدف در محور بدره به دره شهرخبر داد.

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در محور بدره به دره شهر بین سواری پژو و کامیون کمپرسی، یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

او افزود: کارشناسان پلیس راه، علت تامه تصادف را عدم رعایت فاصله طولی خودروی پژو اعلام کردند.

همتی زاده بیان کرد: از کلیه رانندگان خواهشمندیم باتوجه به افزایش ۸درصدی تردد‌ها در فصل تابستان در محور‌های ارتباطی استان ایلام، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستورکار خود قرار داده و با برنامه ریزی رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار جاده‌ای نباشند.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای احشام و کشف ۱۷ راس دام مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری سارق حرفه‌ای احشام خبر داد.

سرهنگ عزت الله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بدره، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان کرد: در این راستا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی، یک سارق حرفه‌ای احشام را که درخارج از استان سکونت داشت، شناسایی و پس از هماهنگی‌های با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

متین فر ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس به سرقت ۱۷ راس احشام در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم با توجه به فصل تابستان و خستگی دامداران حتما در هنگام استراحت جهت پیشگیری از سرقت، محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی و محکم مجهز کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =