دانشجویان با راهکارهای علمی معضلات مدیریت شهری مهاباد را بررسی کنند

شناسهٔ خبر: 09B158C7 -
سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: دانشجویان، علت شرایط بوجود آمده در مدیریت شهری مهاباد و راهکارهایی برای انتخاب افراد اصلح و شایسته برای بدست گرفتن سکان مدیریت شهری را بررسی کنند.

به گزارش هاناخبر ،عارف خدرلو امروز یکشنبه 16 آذر ماه، در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مهاباد افزود: حضور دانشجویان در عرصه ای مختلف را لازمه توسعه پایدار شهرستان است و دانشجویان باید در عرصه ای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین باشند.

او تصریح کرد: دانشجویان باید با ارائه راهکار های علمی و پژوهش های بنیادی در توسعه و شکوفایی معضلات شهری نقش بسزایی را ایفا نمایند.

خدرلو گفت: استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه این شهرستان مغفول مانده که باید از این توانایی در بخش‌های مختلف استفاده شود.

او تاکید کرد: فکر و ذهن دانشجو نباید تنها معطوف به کسب نمره و مدرک باشد بلکه باید مشکلات به وجود آمده در سطح جامعه را با دید تیزبین خود شناسایی و با ارایه تحقیقات و معیارهای علمی به چالش بکشد.

سرپرست فرمانداری مهاباد با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها در سال آینده اضافه کرد: علت شرایط بوجود آمده در مدیریت شهری مهاباد و راهکارهایی برای انتخاب افراد اصلح و شایسته برای بدست گرفتن سکان این مدیریت نیز می‌تواند توسط دانشجویان مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه مراسم از تعدادی از دانشجویان نمونه دانشگاه پیام نور مهاباد با اهدای لوح قدردانی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =