سریال ادامه دار انصراف نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 09B66C59 -
با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی يازدهمين دوره مجلس شوراى اسلامى در آذربایجان غربی 7 کاندید انصراف خود را از ادامه رقابت ها اعلام کردند.

به گزارش هاناخبر ، بعد از ارائه لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی يازدهمين دوره مجلس شوراى اسلامى در آذربایجان غربی تا کنون 7 نفر در حوزه های مختلف این استان از گردونه رقابت ها انصراف داده اند که پنج نفر از آن ها از حوزه انتخابیه ارومیه است.

البته یکی از نامزدهای انتخاباتی به نام  "مسعود نویدی" بود از انتشار لیست نهایی با مراجعه به فرماندی ارومیه از ادامه رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس انصراف داده بود.

او صلاحیتش از طرف هیات اجرایی شهرستان ارومیه احراز نشده بود، با ارائه مستنداتش در ۲۶ صفحه موفق به اخذ صلاحیت شد و در نهایت انصراف و اعلام کرد به نفع مردم کناره گیری می کند.

پس از آن اولین نامزد انتخاباتی که از حوزه ارومیه بعد از انتشار لیست نهایی فرمانداری انصراف داد، "مهران آیین‌فر" بود که با انتشار بیانیه‌ای از ادامه رقابت‌ در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان ارومیه انصراف داد

انصراف سومین کاندیدای انتخاباتی در ارومیه هم با "منوچهر دستی" کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با انتشار بیانیه‌ای به نفع مردم از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد تکمیل شد.

سپس "حسین سلطانی" هم که معرف لیست شانا در ارومیه بود از گردونه رقابت ها کنار کشید.

در نهایت "آزيتا حاتمى" هم در دومین روز تبلیغات انتخاباتی از رقابت هاى انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراى اسلامى حوزه انتخابيه اروميه كناره گيرى کرد تا جمع کاندیداهای انصرافی در ارومیه به 5 تن در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی برسد. اکنون در ارومیه 63 تن برای کسب 3 کرسی در رقابت اند.

در حوزه انتخابیه نقده و اشنویه نیز "محمد صابر محمود بیگی" به طور رسمی و به نفع یک نامزد کرد ‌دیگر از این‌حوزه کنار گیری کرد.

در پیرانشهر هم "محمد محمود زاده" یکی دیگر از کاندیداهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه پیرانشهر- سردشت از کاندیدا شدن در انتخابات انصراف داد و جمع کاندیداهای پیرانشهری به ۳ نفر رسیدند.

بر این اساس از ۱۳ نفر نامزد پایانی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه یک نفر رد صلاحیت شد و تاکنون ۲ نفر انصراف دادەاند.

اکنون در پیرانشهر تنها کمال حسین پور، فاروق رسولی و معروف خلیلی در کنار  کاوه حیاک، اسماعیل شمسی، علی محمدیان،  حمزه شمعی، کمال قادر پور، احمد علی پور و هاجر قادری در سردشت برای کسب یک کرسی در رقابت اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =