مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد با پذیرش دانشجو در سالتحصیلی جدید راه اندازی می شود

شناسهٔ خبر: 09C473C8 -
مدیرشبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان در سال تحصیلی جدید باپذیرش دانشجو راه اندازی می شود.

به گزارش هاناخبر ، «سامرند مرزنگ» در جریان  بازدید از مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد گفت:با تغییر کاربری دانشکده ادبیات و علوم انسانی به مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد مجوز این مجتمع در دویست و پنجاه و سومین جلسه روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور اخذ شد و این دانشکده به مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد تغییر نام یافت.

وی افزود:در طول این مدت این عزیزان با تلاشهای و پیگیری های مکرر و از طریق استانداری استان در یک نشست سه جانبه باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه،معاون عمرانی استاندار و رئیس دانشگاه ارومیه مراحل تحویل دانشکده ادبیات و علوم انسانی به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد انجام گرفت.

دکتر مرزنگ گفت: تاکنون مجوز دو رشته بهداشت محیط و فوریتهای پزشکی برای آغاز سالتحصیلی 97 اخذ شده و این مجتمع در سالتحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

وی افزود: این دانشکده در دو طبقه و با زیربنای بیش از 6 هزار مترمربع احداث شده که شامل بخش هایی چون سالن اجتماعات،آمفی تاتر، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، ۱۰ کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، بوفه، امور اداری، آموزشی و مالی ، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و اتاق پرژکتور است.

«جواد آقازاده» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز چند روز قبل در یک برنامه تلویزونی که از مرکز صداو سیمای مهاباد پخش می شد، به آخرین وضعیت دانشکده ادبیات و علوم انسانی مهاباد پرداخت و گفت: طی پیگیری های انجام گرفته این دانشکده به مجتمع آموزش عالی سلامت تغییر نام یافت که در آن دانشجویان رشته های پرستاری و پیراپزشکی پذیرش می شوند و طی یک تفاهم نامه با دانشگاه ارومیه در 10 روز گذسته از دانشگاه ارومیه تحویل گرفته شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =