پرچمدار اچ‌ام‌دی، Nokia 9 PureView قرار است با اندروید 9 پای منتشر شود

آخرین خبرهای منتشر شده درباره HMD Global نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد پرچمدار بعدی خود، Nokia 9 PureView را با نام رمز المپیک و اندروید پای معرفی کند.

به گزارش هاناخبر ،  کمپانی HMD Globalمدت زیادی است که با خرید سهام نوکیا دوباره این شرکت را به بازار بازگردانده و توانسته است گوشی‌های آن را در میان گوشی‌های دیگر کمپانی‌ها مانند سامسونگو هوآوی قرار دهد. در اخباری که از این شرکت منتشر می‌شود مشخص شده کهNokia 9 PureView پرچمدار بعدی HMD Global خواهد بود.

پیش از این اخباری غیررسمی از تصاویر در دست این گوشی و یا ویدئویی که از آن گرفته شده بود، دیده شدند اما به تازگی، دیتاهای یکی از زیرمحموعه‌های Foxcon ادعا می‌کند که Nokia 9 PureView قرار است با سیستم عامل اندروید 9.0 Pie معرفی و عرضه شود. همچنین در دیتاهای لو رفته دیده می‌شود که نام رمز پرچمدار بعدی HMD Global المپیک است. پیش از این مشخص شده که Nokia 9 PureView قرار است با دوربینی پنج‌گانه معرفی شود و از آنجا که تعداد حلقه‌های المپیک 5 عدد است انتخاب نام رمز المپیک برای این گوشی عقلانی به نظر می‌رسد.

گفتنی است، هنوز مشخصاتی از این گوشی در اخبار منتشر نشده است ولی بر اساس تصاویری که از آن لو رفته، این گوشی در پنل نمایشگر خود در قسمت بالا و پایین دارای حاشیه خواهد بود و فاقد جک 3.5 میلیمتری صدا باشد. از آنجایی که این گوشی قرار است به عنوان یک پرچمدار برای شرکت HMD Globalمعرفی شود، انتظار می‌رود دارای تراشه ساخت شرکت کوآلکام، Snapdragon 8150 یا Snapdragon 845باشد. البته اگر HMD Global قصد دارد Nokia 9 PureView را در سال 2019 معرفی کند، انتخابSnapdragon 845 این گوشی را با استقبال کمی مواجه خواهد کرد.

گفتنی است، ظاهرا HMD Global قصد دارد گوشی پرچمدار خود، Nokia 9 PureView را در نمایشگاه CES 2019 یا طی مراسمی جداگانه و مستقل در ژانویه 2019 رونمایی کند. پس باید تا زمان معرفی رسمی در نظر گرفته شده برای این گوشی منتظر بمانیم تا مشخصات کامل آن معرفی شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =