مدیرکل کتابخانه های عمومی استان:

8 هزار متر مربع به فضای کتابخانه‌ای آذربایجان‌غربی افزوده می شود

شناسهٔ خبر: 10089904 -
مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: با اجرایی شدن مصوبات شهرستانی استاندار، حدود ۸ هزار متر مربع به فضای کتابخانه ای در استان افزوده می شود که منجر به ارتقای سرانه فضای کتابخانه های عمومی در استان آذربایجان غربی می شود.

به گزارش هاناخبر ،خدیجه معصومی، افزود: با عضویت اداره کل کتابخانه های عمومی در کارگروه سفرهای شهرستانی استاندار، ۲۳ مصوبه در ۱۲ سفر برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان های ارومیه، میاندوآب، تکاب، بوکان، ماکو، اشنویه، سردشت، خوی، مهاباد، پلدشت، شوط و چایپاره با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اضافه کرد: با اقدامات انجام شده از مجموع ۱۶پروژه احداثی، مطالعات و روند اجرایی، ۸ پروژه توسط دستگاه مجری آغاز شده و در صورت تخصیص کامل اعتبار، به اتمام و بهره بردار خواهد رسید.

معصومی با اشاره به تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای بازسازی کتابخانه ابن سینای شهرستان سردشت، تصریح کرد: جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام علامه دهخدای شهرستان میاندوآب با پیشرفت ۹۵ درصدی و نلاس شهرستان سردشت با پیشرفت ۴۰ درصدی نیازمند تخصیص کامل اعتبار هستیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، تخصیص اعتبار مناسب برای تخریب و بازسازی ساختمان قدیمی کتابخانه علامه طباطبایی ارومیه را ضروری دانست. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =