رتبه نخست درآمد های مالیاتی در تامین درآمد های استانی آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 1061D08D -
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در جلسه ستاد تجهیز درآمد استان گفت: در نیمه نخست سال جاری 8029 میلیارد ریال درآمد استانی توسط دستگاه های استان آذربایجان غربی وصول شده است که درآمد های مالیاتی با 86.8 درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است .

به گزارش هاناخبر ،داود غفارپور مدیرکل اموراقتصادی و دارایی و دبیر ستاد تجهیز درآمد استان آذربایجان غربی در چهارمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان در سال جاری،  گزارشی از وصول درآمد های دستگاه های اجرایی استان در 6 ماه نخست سال جاری ارائه کرد و گفت: میزان درآمد های استان در این مدت بالغ بر 8029 میلیارد ریال است که 6973 میلیارد ریال آن از درآمد های مالیاتی تامین شده است.

غفارپور با بیان اینکه سهم درآمد های مالیاتی از کل درآمد های وصولی استان در نیمه نخست سال جاری 86.8 درصد است افزود: سایر درآمدهای استانی رقمی بالغ بر 1056 میلیارد ریال است که 13.2 درصد از مجموع درآمد های استان را به خود اختصاص می دهد.

دبیر ستاد تجهیز درآمد استان، دستگاه‌های عمده وصول کننده درآمد های استانی بعد از اداره کل امور مالیاتی را ،نیروی انتظامی با 561 میلیارد ریال و سهم 7 درصد، ثبت اسناد و املاک استان با 289 میلیارد ریال و سهم 3.6 درصد و اداره کل گمرک با 109 میلیارد ریال و سهم 1.4 درصد معرفی کرد.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی در ادامه با تشکر از دستگاه مالیاتی استان گفت: از همکاران اداره کل امور مالیاتی و عوامل دخیل در امر وصول درآمدهای مالیاتی تقدیر و تشکر می کنم که علی‌رغم شرایط سخت بیماری کرونا و ملاحظات و محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا موفق به تحقق 104 درصدی درآمد های مالیاتی استان در 6 ماهه نخست سال شدند  .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 8 =