کشف ۱۵۰۰ راس احشام قاچاق و یک میلیون نخ سیگار قاچاق در ایلام

شناسهٔ خبر: 1067B2AD -
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف و ضبط یک هزار و ۵۳۱ راس احشام قاچاق در ۱۰ ماهه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در حوزه انتظامی استان ایلام و در بحث قاچاق احشام، یک هزار و ۵۳۱ راس دام قاچاق به ارزش بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در ۱۰ ماهه امسال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مخرب بودن قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و معیشت شهروندان گفت: امسال با توجه به خروج غیرقانونی احشام، شاهد نوسان قیمت در گوشت قرمز بودیم که با اقدامات و مبارزات مستمری که در راستای قاچاق احشام صورت گرفت، شاهد سیر نزولی این فرآورده پروتئینی هستیم.

کشف بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ایلام

سرهنگ علی مهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام نیز در خبر جداگانه اعلام کرد: در ۱۰ ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در استان کشف شده است.

او گفت: در این مدت ماموران پلیس توانستند تعداد یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۲۰ نخ سیگار خارجی و قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۶۲۱ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال کشف کنند.

وی بر تمرکز پلیس آگاهی در مبارزه و کشف کالای قاچاق در استان تاکید کرد و ادامه داد: با تقویت حوزه‌های اطلاعاتی و بهره گیری از توان پلیسی در همین مدت توانستیم مقدار ۱۸۸ کیلوگرم توتون خارجی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال را نیز کشف کنیم.

سرهنگ مهری با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس و تاکید بر استمرار برنامه‌های پیشگیرانه و تشدید برخورد با عاملان قاچاق ازعموم مردم خواست تا هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت سودجویان این عرصه شوم را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =