سرهنگ لطفی خبر داد

شهادت ۱۶۴ کادر پزشک در مبارزه با ویروس کرونا

شناسهٔ خبر: 1086BE67 -
مشاور امور بانوان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شهادت بیش از ۱۶۴ کادر پزشکی در کشور، گفت: حضور ایثارگرانه کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا در تاریخ ماندگار خواهد بود.

به گزارش هاناخبر ،سرهنگ نوابه لطفی در حاشیه بازدید از کادر درمان بانوی پزشک بهداری ستاد فاتب

ضمن تبریک روز پزشک، اظهار کرد: امسال روز پزشک حال و هوای دیگری دارد و دلیل آن نیز شیوع ویروس منحوس کرونا است.

وی عنوان داشت: این روزها هرگز از خاطر مردم نخواهد رفت و همین مسئله مسئولیت پزشکان را دو چندان سنگین‌تر کرده است شاید بتوان گفت، روز پزشک سال ۹۹ بعد از ۸ سال دفاع مقدس که جامعه پزشکان هم در آن دوران حضور شکوهمندی داشتند این بار نیز در مبارزه با ویروس کرونا و نجات جان سایر انسان‌ها حضور ایثارگرانه دارند و برای همیشه این حضور ایثارگرانه و گذشت در تاریخ ماندگار خواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با عنایت به شهادت بیش از ۱۶۴ کادر پزشکی در کشور، هنوز ناگفته‌های زیادی از جانفشانی و ایثار کادر درمان برای مردم بازگو نشده است و همگان خوب می‌دانیم که یک پزشک سرمایه‌های اجتماعی یک کشور است و چقدر زمان می‌برد تا یک پزشک پرورش یابد. پس باید قدر دان تلاش‌های آنان بود.

گفتنی است: در پایان این بازدید سرهنگ لطفی به پاس زحمات کادر درمانی بهداری ستاد فاتب با اهدای تقدیر و هدیه‌ای از بانوی پزشک ستاد بهداری فاتب تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =