تحلیل انتخابات در دیواندره !

شناسهٔ خبر: 10993AF3 -
در میان لیست کاندیداهای حوزه ، با یک پایش سیاسی و تحقیقات میدانی از هم اکنون میتوان رقابت بین چند نفر را در دیواندره پیش بینی کرد.

به گزارش هاناخبر ، با ورود شعبانی در دقایق نود به عنوان فرزند این دیار ، یاران نماینده فعلی علوی که برگ برنده خود را دیواندره میدانستند در یک دوئل برابر در حال استراتژی جدیدی هستند.. فرشادان با حفظ یاران قدیمی خود امیدوار است این بار هم بتواند اعتمادها را جلب کند.. عبدالسلام کریمی که ایامی در این شهر در کسوت فرمانداری خدمت کرده است شناخت بیشتری در میان مردم نسبت به سایرین دارد و مورد حمایت طیفی از اصولگرایان است.. اکبر ویسی هم این بار چون گذشته مورد حمایت جوانان اصلاح طلب و حزب اعتدال است . زرین گل آرای ثابت خود را دارد و بیشتر یاران او زیرپوستی فعالیت میکنند و مورد وثوق اغلب طیف هاست. محسن فتحی هم با بازگشت در دقایق آخر حمایت های خاص خود را دارد و در حال یارگیریست. قادرزاده هم چون گذشته افراد حامی خود را دارد ..
اما تحلیل ها در اولین دقیقه شروع رسمی انتخابات به شرح زیر است..
ورود شعبانی کار را در این شهر برای علوی همشهری خود سخت کرده است . اما یاران علوی همچنان امیدوار مشغول به فعالیت هستند . فرشادان هم رقیب اصلی خود را رفیق بهارنشین خود نمیداند و نگاه او به زرین گل معطوف است . رقابت در دیواندره گویا میان همین ۸ نفر است که اسامی آنها در یادداشت آمده است.
 این یادداشت نظر شخصی ست و تعمیم به کسی نیست و هر لحظه ممکن است با حمایت افراد نامی رد صلاحیت شده از فردی خاص معادلات انتخابات وارد فاز دیگری شود و قطعا این اتفاق در ساعات آینده پیش بینی میشود .

فریدون آقایی فردا خبرنگار هاناخبر

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =