شهردار جدید میاندوآب در نهایت از اعضای شورای شهر انتخاب شد

شناسهٔ خبر: 109A6731 -
پس از 5 ماه انتظار، در نودمین جلسه علنی شورای شهر میاندوآب با حضور فرماندار جدید این شهرستان، در نهایت مرتضی نجفی (عضو شورای شهر) به عنوان شهردار میاندوآب معرفی شد.

به گزارش هاناخبر ،در روزهای پایانی سال ۹۸ پس از استعفای شهردار سابق میاندوآب، اعضای شورای اسلامی این شهر، در اوایل فروردین ماه "حسن فتحعلی‌پور" را عنوان شهردار انتخاب و جهت کسب و تایید صلاحیت به مراجع بالاتر معرفی شد ولی حایز شرایط لازم برای تصدی پست شهرداری از سوی مراجع ذیصلاح نشد.

هر چند شورای شهر بر انتخاب خود اصرار ورزیدند اما نتیجه نداد و با ورود به سال جدید شورای شهر، اینبار "میکاییل نریمانی" را به عنوان شهردار منتخب میاندوآب در اواسط خرداد ماه به استانداری آذربایجان غربی معرفی کرد، اما همچنان در انتظار تایید حکم بود که این مورد نیز از سوی استانداری رد شد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی 17 مرداد ماه سال جاری تاکید کرد: شورای اسلامی شهر میاندوآب باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه شورا و انتخاب شهردار اقدامات لازم را انجام دهند، در غیر این صورت بر اساس قانون برخوردهای لازم انجام و نسبت به تعیین تکلیف مدیریت شهری میاندوآب اقدام خواهد شد.

پس از پنج ماه انتظار، در حالیکه از ابتدای سال جاری شهرداری میاندوآب بدون شهردار اداره می شد، روز گذشته در نودمین جلسه علنی شورای شهر میاندوآب با حضور فرماندار جدید این شهرستان، مرتضی نجفی (عضو شورای شهر) با کسب 5 رای موافق و 2 رای ممتنع به عنوان سومین شهردار انتخابی میاندوآب در سالجاری انتخاب شد.

در این جلسه، احدغفاری تنها نامزد ریاست شورای شهر نیز با کسب 4 رای به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب و تراب قهرمانی هم تنها نامزد نایب رئیسی بود که با کسب 5 رای نایب رئیس شد.

"مرتضی نجفی" شهردار منتخب جدید میاندوآب‌، متولد سال ۱۳۵۲ و دارای مدرک مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت ساخت پروژه است که سابقه ۲ دوره عضویت در شورای اسلامی شهر میاندوآب را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =