نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج آغاز شد

شناسهٔ خبر: 10D6B74A -
سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: فرآیند نوسازی تاکسی‌های فرسوده سطح شهر سنندج آغاز شد.

به گزارش هاناخبر ، حمید خضری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: سایت طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی به دلیل اختلاف بین سازمان محیط زیست و شرکت ایران خودرو بسته شده بود که با رفع این اختلافات، امکان ثبت‌ نام و انتخاب خودروی سمند "سورن پلاس پایه گاز سوز" با سطح آلایندگی یورو ۵ در سامانه نوسازی ناوگان از ۲۷ آذر آغاز شد.

وی افزود: تاییدیه‌های لازم برای شماره‌گذاری این خودرو با کاربری تاکسی صادر و ثبت نام از متقاضیان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور از جمله سنندج در سامانه نوسازی ناوگان با عنوان (طرح تاکسی ستاد) کلید خورده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۳۱میلیون و ۷۶۵ هزار ریال به متقاضیان تحویل داده می‌ شود، ضمن اینکه اولویت با افرادی است که از قبل ثبت‌نام کرده باشند.

به گفته وی امکان ثبت‌نام برای افراد واجد شرایط جدید نیز در سامانه فراهم شده و انتظار می‌رود، دارندگان تاکسی‌های فرسوده در شهر سنندج هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کنند.

خضری بیان کرد: متقاضیان نوسازی تاکسی فرسوده می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری سنندج نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.

وی افزایش سطح ارائه خدمات به شهروندان، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت را از مهمترین دستاوردها و اهداف اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل درون شهری اعلام کرد.

بیش از سه هزار تاکسی در سطح شهر سنندج به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =