انتقاد از غیراستانداردبودن مدارس غیر انتفاعی ملکان

شناسهٔ خبر: 10D9E391 -
فرماندار ملکان از استاندارد نبودن مدارس غیر انتفاعی در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش هاناخبر ،

محمدباقر خانی در جلسه شورای آموزش وپرورش ملکان گفت : متاسفانه به جزتعداد خیلی کم ، بقیه این مدارس استاندارد لازم را برای مدرسه شدن ندارند .
وی تاکید کرد : باید افرادی که مسئول اعطاء مجوز به این مدارس هستند قبل ازهر کاری معیار واستاندار یک مدرسه را بررسی و سپس مجوز صادر کنند .
وی با بیان اینکه بیشتر مدارس غیر انتفاعی ملکان در منازل مسکونی اداره می شوند افزود: نبود حیاط مناسب برای تفریح دانش آموزان ، تنگ وتاریک بودن کلاسها ، نبود امکانات لازم آموزشی و پرورشی از جمله معایب این مدارس است.
مدیر آموزش وپرورش ملکان نیز گفت: امسال 9مدرسه توسط خیرین در این شهرستان احداث می شود که 30کلاس درسی تا پایان امسال به فضاهای آموزشی این شهرستان اضافه خواهد شد .
حمید نیکجو افزود: در 27ماه گذشته خیران ساخت 30باب مدرسه را در این شهرستان با هزینه ای افزون بر 120میلیارد ریال تقبل کرده اند که ملکان رتبه اول را در زمینه جذب کمکهای خیرین مدرسه ساز در استان کسب کرده است.
صادقی مشاور مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز اعلام کرد : با وجود اینکه این استان با پوشش 99درصدی ، رتبه نخست کشور را در زمینه جذب نوآموزان ودانش آموزان دارد اما هنوز 7هزار نفر در استان تحت پوشش قرار نگرفته است .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 4 =