سرنوشت تسهیلات واگذار شده به نام سرمایه گذاری در بوکان مشخص شود!

شناسهٔ خبر: 10E0A2FD -
نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بوکان به نام سرمایه گذاری تسهیلاتی کم بهره ای به نام سرمایه گذاری در حوزه صنعت به افراد واگذار شده است اما این تسهیلات یا به مصارف شخصی رسیده و یا در کارهای غیر تولیدی هزینه شده است.

به گزارش هاناخبر ،انور حبیب‌زاده در مراسم کلنگ زنی کارخانه کنسانتره آهن روستای قالوی شیخان در بوکان اظهار داشت: یکی از راه‌های رفع مشکلات حوزه‌های اقتصادی شهرستان بوکان در توجه به بخش صنعت و تولید است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی شهرستان خواهم داشت و از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شهرستان بوکان نیز حمایت خواهیم نمود.

او با بیان اینکه صنعت در بوکان غریب است، تصریح کرد: مسئولان باید از سرمایه گذارانی که برای سرمایه گذاری در بخش صنعت بوکان اعلام آمادگی می کنند حمایت کنند و اعطای تسهیلات کم بهره یک راهکار برای حمایت از این سرمایه گذاران است.

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بوکان به نام سرمایه گذاری تسهیلاتی کم بهره ای به نام سرمایه گذاری در حوزه صنعت به افراد  واگذار شده است اما این تسهیلات یا به مصارف شخصی رسیده و یا در کارهای غیر تولیدی هزینه شده است.

او در ادامه درخواست کرد که صنعت ومعدن آذربایجان غربی سرنوشت تسهیلاتی،  که به نام سرمایه گذاری به افراد واگذار شده است را پیگیری کند.

حبیب زاده ضمن تقدیر از سرمایه گذاران کارخانه کنسانتره آهن قالوی شیخان جهت سرمایه گذاری در این شرایط رکود، بر حمایت همه جانبه مسئولان شهرستانی و استانی از این سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: این سرمایه گذاری زمینه اشتغالزایی برای200 نفر را فرهم آورده است که البته نیروهای انسانی مورد نیاز باید از روستای قالوی شیخان یا روستاهای اطراف جذب شوند.

روز گذشته، کارخانه کنسانتره سنگ آهن قالوی شیخان، با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در بوکان کلنگ زنی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =