مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه:

عضویت در مراکز کانون پرورشی کرمانشاه رایگان شد

شناسهٔ خبر: 10EE12DF -
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکر استان تا پایان دهه فجر خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، محمد خیاط زنجانی در حاشیه برگزاری جشن پرواز بادکنک‌ها در مرکز شماره ۱۰ خانه موزه جلیلی کرمانشاه، با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون و یا سایت kpf.ir بصورت رایگان عضو کانون شوند.

وی سپس با اشاره به اینکه جهاد تبیین در شرایط کنونی بنا به تاکید مقام معظم رهبری ضروری است، گفت: تبیین خدمات نظام سبب ایجاد حس امیدواری نسبت به آینده در جامعه به ویژه در کودکان و نوجوانان خواهد شد.

وی از کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان فردای کشور یاد کرد و افزود: کودکان و نوجوانان امروز مدیران و مسئولان آینده هستند، لذا باید آنها را با خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: کوتاهی در بیان خدمات اسلام و انقلاب سبب خواهد شد دشمنان با دروغ‌های خود نسل جوان را فریب داده و گمراه کنند، لذا برای پاسداری از اسلام و انقلاب باید کودکان و نوجوانان آگاه تربیت کنیم.

در این مراسم ۱۲۰ کودک کرمانشاهی آرزوهای خود را به ۱۲۰ بادکنک وصل کرده و سپس آن را در آسمان خانه موزه جلیلی رها کردند. در این آرزوها کودکان وظیفه و هدف خود را برای ساختن ایران اسلامی بیان کرده بودند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =