بیش از ۳۰۰ راس دام در سیل هرسین تلف شده است

شناسهٔ خبر: 1109CBDF -
جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل درشهرستان هرسین گفت: بر اثر این حادثه بیش از ۳۰۰ راس دام تلف و راه ارتباطی ۳ روستا نیز قطع شد.

به گزارش هاناخبر ،نوذر شاه حسینی جانشین فرمانده انتظامی هرسین گفت: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان ها، شاهد وقوع سیلاب در شهرستان هرسین بودیم.


او ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستا‌های "داوودی علیا"، "کهریز" و "چغاسعید" مسدود و ۳۰۰ راس گوسفند نیز در روستای "داوودی علیا" به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند.

سرهنگ شاه حسینی بیان کرد: هرچند با تلاش‌های بی وقفه پلیس و دیگر نیرو‌های امدادی حوالی ساعت ۳ بامداد امروز راه ارتباطی روستای "کهریز" بازگشایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرسین یادآوری کرد: بر اثر وقوع سیل در شهرستان هرسین  به ۱۵ خانوار در روستا‌های یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

او بیان کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغاسعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد خوشبختانه هردوی آن‌ها فاقد سرنشین بودند.

سرهنگ شاه حسینی در پایان و با اشاره به وصل شدن برق شهرستان که برای ساعتی قطع شده بود، گفت: تلاش برای بازگشایی دیگر راه‌های روستایی مسدود شده و کمک رسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 7 =