تیم کاراته بانوان خوی ۸ مدال کشوری کسب کرد

شناسهٔ خبر: 115AC0CD -
رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: تیم بانوان خوی به عنوان نماینده استان، موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور شد.

به گزارش هاناخبر ،جواد سلیمی روز سه‌شنبه افزود: در این مسابقات «زهرا رمانلو» و «خدیجه یوسف‌زاده» با برتری مقابل حریفان خود هر کدام یک مدال طلا برای استان کسب کردند.

وی بیان کرد: «معصومه شهریاری»، «هستی سبزعلی» و «فاطمه انصاری» نیز  با شکست در دیدار فینال هر کدام یک مدال نقره به دست آوردند و «سوگند بهمنی»، «خدیجه خداوردی‌زاده» و «آیدا قهرمانی‌پور» با برتری در دیدار رده‌بندی هر کدام موفق به کسب یک مدال برنز شدند.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۹۵۰ شرکت کننده از ۲۳ استان با عنوان جام پارس به میزبانی شهرستان کرج در استان البرز برگزار شد.

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی میزبانی مسابقات بین المللی ۲۰۱۹ جام وحدت و دوستی ارومیا- اوپن را از مهمترین رویدادهای ورزشی کشور به میزبانی ارومیه عنوان کرد و گفت: در این پیکارها تیم ملی ایران به عنوان قهرمانی رسید و تیم منتخب استان نیز با کسب چهار مدال برنز درخشش خوبی در این رقابت‌ها داشت.

تیم سبک «وادوکا» آذربایجان‌غربی نیز ماه گذشته با کسب ۲۷ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری به میزبانی زنجان پس از تیم‌های مازندران و زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های برتر کشور در رشته کاراته بوده و هرساله میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیا-اوپن است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =