بسته های معیشتی و بهداشتی ویژه ایام کرونا به اعضای خانه مطبوعات اهداء شد

شناسهٔ خبر: 117288C2 -
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کردستان با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کسب و کارهای مطبوعاتی تاثیر زیادی داشته است، گفت: با همکاری ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، بخش خصوصی و بانک های عامل، پنج نوبت بسته معیشتی و بهداشتی در میان اعضای خانه مطبوعات توزیع شد.

به گزارش هاناخبر ،سید محمد لطیف حسینی نسب اظهار کرد: کسب و کارهای مطبوعاتی و رسانه ای بیشترین خسارت و ضرر را از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا دیده است.

وی افزود: هیات مدیره خانه مطبوعات با تلاش های فراوان درصدد جبران و کاهش این خسران بودند به همین دلیل تاکنون پنج نوبت بسته معیشتی و بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در میان 180 نفر از اعضای خانه شامل برنج، مرغ زنده و منجمد، روغن، رب و لوبیا و شکلات کاکائو و همچنین اقلام بهداشتی شامل مایع دستشویی و ماسک و مواد ضد عفونی کننده اهداء شد.

مدیرخانه مطبوعات استان اضافه کرد: علاوه بر حمایت های معیشتی، دستگاه های اجرایی استان در قالب برنامه هایی از جمله مراسم روز خبرنگار و مناسبت های مختلف به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا حامی خانه مطبوعات و اعضای آن بوده اند.

حسینی نسب در خصوص خسارت های وارده به حوزه مطبوعات و رسانه افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا انواع آگهی ها و فروش نشریات محلی و سراسری با کاهش چشم گیری مواجهه شده است.

وی یادآور شد: به دلیل افزایش هزینه چاپ و کاغذ امکان چاپ نشریات محلی نیز با کاهش مواجهه و بسیاری از نشریات قادر به چاپ نیستند همین امر اکثر نشریات محلی را با خطر تعطیلی روبرو هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات ضمن قدردانی از ادارات و سازمان های سطح استان خاطرنشان کرد: استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بانک های ملی و کشاورزی، شهرداری سنندج، شرکت آب وفاضلاب و برق و شرکت آب منطقه ای، شرکت خورشید زریوار(ایستک)، شرکت تک دانه غرب کشور، شرکت ون، شرکت بن بن، چاپخانه های معلم و فرهنگ، ادارات کل میراث فرهنگی وگردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، صنعت و معدن، دامپزشکی، بهزیستی، فنی حرفه ای، حوزه هنری، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت مخابرات استان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از جمله نهادها و سازمان هایی هستند که ما در تهیه بسته های حمایتی کمک کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =