بارسلونا تصمیم نهایی‌اش را درباره ژوائو فلیکس گرفت

شناسهٔ خبر: 11BFF016 -
بارسلونا مذاکرات با اتلتیکو مادرید برای دائمی کردن قرارداد این ستاره پرتغالی را آغاز کرده است.

به گزارش هاناخبر ،ژوائو فلیکس بعد از چند هفته درگیری و اوقات‌تلخی با اتلتیکو مادرید سرانجام در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا پیوست.

فلیکس با قراردادی قرضی و یک‌ساله راهی بارسا شد ولی او بلافاصله در تیم جدیدش درخشید و حالا به یکی از ستاره‌های محبوب هواداران تبدیل شده است. ژوائو فلیکس در هفته‌های ابتدایی فصل در هر تورنمنتی که با پیراهن بارسا بازی کرده برای مدافعان حریف یک دردسر دائمی بوده است و موفق شده 3 گل برای بارسا به ثمر برساند و 2 پاس گل بدهد.

در شروع فصل گفته می‌شود بارسلونا چون از نسبت به موفقیت فلیکس تا اندازه‌ای تردید دارد او را به صورت قرضی جذب کرده تا فرصت داشته باشد تا پایان فصل تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.

اما امروز روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در گزارشی اعلام کرد درخشش ژوائو باعث شده بارسا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. مدیران بارسا می‌خواهند هر چه سریعتر خیال‌شان از بابت دائمی شدن قرارداد فلیکس راحت بشود و مذاکرات اولیه در این باره را با اتلتیکو مادرید آغاز کرده‌اند.

گفته می‌شود بارسا قصد دارد رضایت اتلتیکو را همین حالا جلب کند تا تابستان آینده با خیال راحت و با پیشنهادی معقول به اتلتیکو بتواند فلیکس را به صورت دائمی در اختیار بگیرد.

در روزهای گذشته مدیران بارسا فاش کردند ژوائو فلیکس امسال تابستان برای اینکه شدت علاقه‌اش به بارسا را نشان بدهد راضی شد با دستمزدی به مراتب پایین‌تر از آنچه استاندارد ستاره‌ای در حد او است راهی بلوگرانا شود. دستمزدی معادل 400هزار دلار در سال.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =