توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر

شناسهٔ خبر: 11DE7C37 -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب در محلات مختلف شهر ملایر خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،فرهاد بختیاری فر اظهار کرد : رابطه بین بهداشت، سلامت عمومی و دفع بهداشتی فاضلاب  بر هیچ کس پوشیده نیست به همین علت این مهم از اولویتهای اساسی ما در شرکت آبفای استان همدان است و بر این اساس از ابتدای سال در محلات مختلف شهر ملایر مانند بلوار ولیعصر (عج)، سر جو،  شکیبا، ۳۲ متری مبل و منبت، حاج طوسی و ... توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب  در حال انجام است و  ملایر به صورت یک کارگاه بزرگ عمرانی در آمده است. 

وی افزود: با توجه به بافت سنگی و سنگلاخی بودن زمین در منطقه بالای بلوار ولیعصر(عج ) که موجب پر شدن سریع چاه های جذبی  فاضلاب بود و درخواستهای متعدد ساکنین این محله از آبفای ملایر برای اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب، طی قراردادی عملیات اجرایی لوله گذاری در این محله به طول ۳۳۰۰ متر  آغاز شد.

وی تصریح کرد: همچنین در قراردادی دیگر، لوله گذاری قسمت های شمالی بلوار ۳۲ متری مبل و منبت ملایر (حد فاصل سه راه مطهری تا چهار راه برق بالا) به متراژ لوله گذاری ۳۳۵۰ متر در حال انجام است.

بختیاری فر یادآور شد: با توجه به تعهد شرکت به انجام ۳۰ درصد از پروژه هایش در مناطق بازآفرینی شهری، طی قراردادی جداگانه با متراژ لوله گذاری حدود سه کیلومتر تمامی مناطق باقی مانده محله کمتر برخوردار "سر جوی" ملایر به طور کامل به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل خواهند شد. 

مدیرعامل آبفای استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود ۶۵ درصد شهر ملایر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار ندارد باید تلاش مضاعفی برای جبران آن صورت می گرفت که با توجه به مصوب شدن مبلغ ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ماده ۵۶ در بانک صادرات، پیشرفت چشمگیری در  توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر حاصل خواهد شد و این روند در طول سال جاری با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت و با حل مشکلات شهروندان در این زمینه موجبات رضایتمندی آنها فراهم خواهد آمد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 3 =