استاندار کردستان گفت:

نیروی انتظامی تسریع در ساماندهی معتادان متجاهر را در اولویت قرار دهد

شناسهٔ خبر: 11ED2FB3 -
استاندار کردستان از نیروی انتظامی در این استان به عنوان مجموعه‌ای خوشنام و موفق و مردمی نام برد که با مردم‌داری مسائل را مدیریت می‌کند.

به گزارش هاناخبر ، اسماعیل زارعی کوشا امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از معاونان انتظامی استان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های واقعی خدمتگزاری هستند که بعد از گذشت بیش از چهار دهه، همچنان الگو و معیاری برای مدیریت در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی استان که در همه عرصه‌ها پای کار هستند، افزود: با درایت و تدبیر فرماندهی و تلاش مجموعه انتظامی، امنیت اجتماعی بسیار خوبی در استان حاکم است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان اشاره و ضمن تاکید بر ساماندهی آنان تا پایان شهریور تاکید کرد و گفت: چهره زیبای کردستان نباید با حضور معتادان در معابر عمومی خدشه‌دار شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه مرکز نگهداری معتادان متجاهر در سنندج تا آبان ماه به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: در این مدت باید مرکز موقتی برای نگهداری معتادان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه این روزها استان در تدارک میزبانی از زائران اربعین حسینی است، یادآور شد: این فرصت مناسب باید زمینه‌ای برای معرفی بیشتر استان و ظرفیت‌های آن باشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =