برگزاری اولین شتاب "هوشمندسازی پلیس" در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 11F7AFD5 -
اولین رویداد شتاب «هوشمندسازی پلیس» به همت مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در اولین رویداد شتاب «هوشمندسازی پلیس» به اهمیت رویداد‌های شتاب و نقش آن در کارآفرینی اشاره کرد و گفت: همه سازمان ها، ادارات و نهاد ها، چه دولتی و چه غیر دولتی، برای بقا خود بایستی به دنبال کسب‌ها های درامد زاباشند و هر نهادی که نتواند در این مسیر قدم بردارد و نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدام ننماید؛ حیات آن سازمان با مشکل مواجه شده و نخواهد توانست وظایف خود را ایفاد نماید.

سردار رحیم جهانبخش افزود: کارآفرینی مستقیما با ماموریت‌های پلیس ارتباط مستقیم دارد چرا که بیکاری منجر به رشد نرخ جرم در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گفت: در رویداد امروز ایده‌های جالب و کاربردی مطرح شد که هریک می‌تواند به نوبه خود ضمن بهبود فرآیند‌ها و کمک به ماموریت‌های انتظامی در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی منجر به نفع عمومی گردد در عین حال نباید از جنبه‌های کارآفرینی طرح‌ها نیز غافل شد.

سردار جهانبخش در پایان بیان کرد: درمسیر هوشمندسازی، پلیس ایران اسلامی با راه‌اندازی سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به دنبال ارائه خدمات مختلف در بستر فضای مجازی و تسهیل در خدمات به مردم است.

گفتنی است که در پایان اولین رویداد شتاب «هوشمندسازی پلیس» که به همت مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، از صاحبان ایده‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =