مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد

کاهش ۲۶ درصدی مصرف گاز مایع در کردستان

شناسهٔ خبر: 12377816 -
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: نیمه اول امسال ۱۰ هزار و ۱۵۰ تن گاز مایع در استان توزیع شد که نسبت ‏به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش هاناخبر ،جهانبخش نوکانی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: این میزان کاهش ناشی از اجرای طرح توزیع الکترونیک گازمایع، کنترل ‏و نظارت این منطقه و نصب انشعابات جدید گاز طبیعی در استان است.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۹۰۰۰ خانوار نفت سفید سوز روستایی در ‏استان وجود دارد که گاز مایع مورد نیاز آنها نیز از طریق هفت شرکت و نمایندگی ‏های آنها توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و فروش ‏گازمایع با قیمت مصوب را از مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع عنوان کرد و ‏گفت: شهروندان و مصرف کنندگان بخش تولیدی جهت دریافت گازمایع باید ‏نسبت به ثبت ‏نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی ‏‏‏‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ اقدام کنند.

نوکانی در خصوص استفاده تعدادی از شهروندان از گاز مایع بابت سوخت خودرو ، ‏از طرح تخصیص گاز مایع به این خودروها خبر داد و اضافه کرد: مالکان این خودروها نیز ‏می‌توانند با مراجعه به سایت ‏IRNGV.MIMT.GOV.IR ‎‏ در طرح  ‏دریافت سوخت مورد نیاز و استفاده ایمن ثبت نام کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 9 =