پایان مسابقات موتورسواری "هارد اندرو" قهرمانی کشور در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 1244BAC8 -
راند دوم از سری مسابقات موتورسواری "هارد اندرو" قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان کنگاور برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، جواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در پایان این مسابقات در گفت و گو با خبرنگاران، بااشاره به برگزاری مسابقات هارد اندرو قهرمانی کشور به میزبانی کنگاور، اظهارکرد: این مسابقات در سه کلاس در معدن سنگی نزدیک به روستای قره گوزلو کنگاور برگزار شد.

وی افزود: 70 رایدر موتورسوار از 20 استان کشور در این مسابقات در یک مسیر صعب العبور و چالشی باهم رقابت کردند که در پایان نفرات اول تا سوم هر کلاس مشخص شدند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه ادامه داد: در کلاس E1 حسام خوئینی از قزوین، محمد پورکت باد از کرمانشاه و رحمان علیخانیان از مازندران درجایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در کلاس E2 نیز حمیدرضا یوسفی از قزوین قهرمان شد و کامران بهرامیان از مازندران و ابراهیم شاه محمدی از قزوین در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

کرانی گفت: در کلاس E3  هم مهران عسگری از قزوین در جایگاه اول، مصطفی پور و وثوق تور از گیلان در جایگاه دوم و حسین احمدی از قزوین هم در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی به استقبال خوب مردم از این رویداد ورزشی اشاره کرد و افزود: حدود هزار نفر از مردم منطقه برای دیدن این مسابقات به کنگاور آمده بودند و تماشاگر مسابقات بودند.

وی با گلایه از عدم حضور مسئولین ورزش استان در این مراسم، اظهار کرد: متاسفانه علیرغم اینکه این مسابقات یک رویداد کشوری بود و رئیس فدراسیون هم در آن حضور داشت، اما از مسئولین استانی هیچکس در این مسابقات حاضر نشد که جای گلایه  دارد.

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =