فیلم کوتاه«من‌من،توتو» آماده حضور در جشنواره ها شد

شناسهٔ خبر: 12516111 -
فیلم کوتاه «من‌من، توتو» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری کردستان و به کارگردانی افشین فتاحی پس از مراحل تدوین آماده نمایش و حضور در جشنواره‌ها شد.

به گزارش هاناخبر ،رئیس حوزه هنری  استان کردستان گفت: در ادامه حمایت از آثار ارزشی و تأثیرگذار در قالب فیلم، فیلم داستانی «من من، توتو» به تهیه کنندگی حوزه هنری پس از مراحل تصویربرداری و تدوین نهایی آماده حضور در جشنواره‌های فیلم شد .

امین مرادی افزود: این فیلم با موضوع توجه به تحکیم بنیان‌های خانواده و احترام به والدین در مدت زمان ۱۹ دقیقه در قالب داستان مخاطبین را به این اصل مهم توجه می‌دهد .

وی با اشاره به اینکه  زهرا چراغی  نویسندگی این فیلم کوتاه را برعهده داشته است، بیان کرد: هنرمندانی هم چون «محمد رضا کوچکی»، «فاطمه اسداللهی»، «احمد رضا ولی بیگی»، «زهرا چراغی»، «روح الله مرادی»، «ژیلا ملکی»، «سعید مرادی»، «امیررضا مرادی» در این فیلم بازی کردند.

وی ادامه داد: «حبیب الله حیدریان» نور پردازی و تصویر، «کرم پیروزه» صدابردار، «علی هواسی» دستیار صدا، «احسان کمر خانی» صداگذار، «علی سلیمی» مدیر تولید، «عباس گراوند» به عنوان گریمور، «جعفر میرناصری» به عنوان مشاور کارگردان، افشین فتاحی کارگردان، طراح صحنه، و صداگذار این فیلم را یاری رسانده‌اند.

افشین فتاحی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما متولد ایلام است که تاکنون علاوه برکارگردانی چندین اثر نمایشی کارگردانی تعدادی فیلم کوتاه را نیز به انجام رسانده‌اند.

فیلم «من‌من، توتو» داستان پدری است، جانباز که درگیر اختلاف دو فرزند خود است و دراین بین هر دو خواهر که ازداواج کرده‌اند به صورت همزمان پدر را برای حضور در یک مراسم به منزل خود دعوت می‌کنند، پدر که در دوراهی سختی گرفتار شده است با وسیله‌ای سعی می‌کند این دو خواهر را به دوران کودکی خود برده و دوران شیرین با هم بودن را برای آنان تداعی کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =