کردستان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ژیمناستیک کشور است

شناسهٔ خبر: 1270DA4F -
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ژیمناستیک به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، آمنه غلام ویسی روز چهارشنبه در نشست مشترک معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در سنندج اظهار کرد: این المپیاد در مجموع در چهار رشته ژیمناستیک، بسکتبال پنج نفره، والیبال و هندبال در سطح کشور برگزار می شود که کردستان میزبان رشته ژیمناستیک است.

وی یادآور شد: کردستان در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، میزبان رشته ژیمناستیک هنری است که با همکاری و تعامل اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

غلام ویسی بر لزوم تلاش دستگاه های مرتبط و میزبانی خوب این مسابقات تاکید کرد و گفت: امیدواریم شاهد موفقیت ورزشکاران این رشته ورزشی در رقابت استعدادهای برتر کشور باشیم.

در اولین جلسه مشترک هماهنگی میزبانی استان کردستان از این مسابقات، ظرفیت های همکاری ۲ دستگاه در راستای هر چه باشکوه برگزار کردن این رقابت ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =