بازگشایی ۱۱ نقطه از محور‌های روستایی مهاباد

شناسهٔ خبر: 12728075 -
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۱۱ نقطه از محور‌های روستایی این شهرستان که بر اثر سیل مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

به گزارش هاناخبر ،

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد، اظهار کرد: بر اثر شدت بارش باران ۱۱ نقطه از محور‌های روستایی این شهرستان دچار سیل زدگی شد که ماموران راهداری با حضور به موقع خود و پاکسازی سنگلاخ ها، تردد در این محور‌ها را برقرار کردند.

خادمی در خصوص خسارت‌های سیلاب به جاده‌های این شهرستان نیز افزود: در این مدت آب حاصل از باران در بخش مرکزی و خلیفان باعث از بین رفتن شانه خاکی جاده شد که این قسمت نیز ترمیم شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: مسیر روستا‌های آلبلاغ، کهریزه شیخان، آمید، گرده رش، خاتون باغ، بوزه، آزاد، سنجاق، بایندره، میدان تیر نیز باگشایی شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون عوامل راهداری در حال ترمیم شانه و پاکسازی دهنه پل در محور‌های روستایی بخش خلیفان و مرکزی هستند.

این مقام مسئول از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.

مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل ۲۳۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۷۰۰ راه روستایی آسفالت و شوسه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =