ارتقاء خدمات تلفن همراه در روستای آویهنگ سنندج

شناسهٔ خبر: 12F91B20 -
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با هدف تحقق برقراری عدالت اجتماعی تجهیزات نسل سوم تلفن همراه در روستای آویهنگ نصب و راه اندازی شد.

به گزارش هاناخبر ،

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی با ارائه خدمات یکسان در سطح استان از استراتژی‌های دارای اولویت مخابرات منطقه است افزود: با هدف تحقق این مهم تجهیزات نسل سوم تلفن همراه در روستای آویهنگ نصب و راه اندازی شد

او ضمن یادآوری ساکنین روستای آویهنگ به لحاظ جمعیتی و نیاز آن‌ها به خدمات مخابراتی اظهارداشت: مخابرات منطقه بر اساس رسالت کاری و تعهدات خود در قبال مطالبه و نیاز‌های ارتباطی مشتریان نسبت به ارتقاء و نصب تجهیزات نسل سوم (۳G) تلفن همراه دراین روستا اقدام نموده است.

حکمت به مبلغ سرمایه گذاری شده برای توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات احتمالی پوشش آنتن دهی و برخورداری مشتریان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول در روستای آویهنگ اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقا و افزایش خدمات و سرویس‌های تلفن همراه در این روستا ۱۳ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

او با اشاره به اینکه نصب تجهیزات جدید علاوه بر تجهیزات نسل دوم در راستای ارتقا سایت تلفن همراه به ۳G و فراهم نمودن پهنای باند اینترنت همراه در این روستا موجب پایداری و افزایش کیفیت در حوزه ارتباطات شده است خاطر نشان ساخت: این مهم رضایتمندی مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها نسبت به خذمات و برند شرکت مخابرات ایران را به دنبال دارد.

حکمت با برشمردن ویژگی‌های نسل سوم تلفن همراه اعلام کرد: کیفیت برتر خدمات اینترنت بر پایه ارائه‌ی سرویس‌های دیتا، انتقال سریع و مطمئن دیتا، توانایی تبادل حجم انبوهی از اطلاعات و چند برابر شدن سرعت اینترنت نسب به نسل قبلی خود از مزایای ۳G است.

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۹۳۸ روستای استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول و یک هزار و ۶۰۱ روستا نیز دارای ارتباط مخابراتی هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =