مشکلات مسکن مهر مهاباد بررسی شد

شناسهٔ خبر: 130BE3C8 -
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: با حسن نظری که در دولت دوازدهم برای اتمام این طرح وجود دارد برای رفع مشکلات آن مساعدت خواهد شد.

به گزارش هاناخبر ، احمد اصغری مهرآبادی چهارشنبه شب در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر مهاباد اظهارداشت: با حسن نظری که در دولت دوازدهم برای اتمام این طرح وجود دارد برای رفع مشکلات آن مساعدت خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت آمادگی لازم را برای پایان این طرح را در کشور دارد، مشکل اصلی مسکن های مهر تامین خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها برای ایجاد رفاه و آسایش مردم است.

مهرآبادی با بیان اینکه ساخت حدود ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی است اظهارداشت: ساخت حدود ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی مانده است که بزودی شاهد اتمام آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور تاکنون عملیات ساخت بیش از دو میلیون و ۱۰۰ واحد در کشور به پایان رسیده است خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم سالانه حدود ۲۲۰ هزار واحدمسکن مهر تحویل مردم شد در حالی که طی دولت نهم و دهم فقط ۶۹۰ هزار واحد ساخته و تحویل مردم شده است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در ادامه با توجه به تأکیدات ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی بر اتمام هرچه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر در کشور گفت: هم‌اکنون کار ساخت مابقی واحدها از سوی وزارت راه و شهرسازی به جدیت درحال پیگیری است.

وی تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که اتمام ساخت مسکن مهر به منزله اتمام پروژه‌های مسکن مهر و بستن این پرونده نیست چراکه ما برای تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی در سایت‌ها به حضور و کمک تمامی دستگاه‌های متولی مانند وزارت نیروز، نفت، آموزش و پرورش، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و کشور نیاز داریم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =