٣ طرح ورزشی در مهاباد به بهره برداری رسید

شناسهٔ خبر: 133A741A -
سالن چندمنظورە ورزشی شهر خلیفان، سیستم روشنایی ورزشگاە آزادی مهاباد و سالن ورزشی جوانان مهاباد با حضور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور افتتاح شد.

به گزارش هاناخبر ،

سالن چندمنظورە ورزشی شهر خلیفان در زمینی بە مساحت ١۶۵٠ متر مربع با اعتبار ٥ میلیارد تومان، بهرەبرداری از سیستم روشنایی ورزشگاە آزادی مهاباد است با اعتبار ٤ میلیارد تومان و افتتاح سالن ورزشی جوانان مهاباد با مجموع زیربنای ۱۲۵۰  مترمربع با اعتبار تعیین شدە ٥ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان در آیین گرامیداشت نهمین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر و افتتاح سالن ورزشی شهر خلیفان مهاباد افزود: بسیاری از طرح های ورزشی در سال های گذشته به دلایل مختلفی راکد و بدون استفاده مانده که تکمیل آنها در اولویت فعالیت های وزارتخانه است.

مریم کاظمی پور ادامه داد: سالن ورزشی خلیفان یکی از طرح های نیمه تمام بود که تکمیل و بهره برداری آن در ایام الله دهه فجر از پنج ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته بود.

او گفت: میانگین سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی نسبت به میانگین کشوری پایین تر بوده و این میزان برای بانوان نیز کمتر از حد انتظار بوده که امیدواریم با تکمیل طرح های نیمه تمام این کمبودها تا حدودی جبران شود.

کاظمی پور اضافه کرد: استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی و دولتی در راستای تقویت ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی نیز از دیگر برنامه های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان است.

در ادامه با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در بازی تیمهای زاگرس مهاباد و ارکا فوتبال تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ مناطق نوجوانان کشور، به صورت نمادین از سیستم روشنایی استادیوم رونمایی شد.

دکل های روشنایی استادیوم آزادی مهاباد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =