کشف بیش از 105 ميليارد ريال کالاي قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 135C2CC9 -
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از 105 ميليارد ريال کالاي قاچاق در مرزهای استان طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، سردار "عزت‌اله رشیدیان" در تشریح این خبر اظهار داشت: درراستای اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز و  حمايت از توليدات داخلي، مرزبانان استان طی یک ماه گذشته با اقدامات اطلاعاتي و عملياتي ، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را از قاچاقچیان کشف کنند.

وي افزود: مرزبانان در عملیات‌های منسجم موفق به کشف 25 هزار و 303 ليتر مواد سوختي، 3 ميليون و 948 هزار نخ انواع سيگار، یک هزار و 985 ثوب البسه، 87 جفت کيف و کفش، 43 هزار و 894 قلم دارو، 22 هزار لير ارز قاچاق، 368 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي، توقيف 257 راس دواب، مهار 2 هزار و 75 راس دام و ... از قاچاقچیان شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری 158 قاچاقچی و توقیف 77 دستگاه خودرو، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش ريالي کالاي مکشوفه، 105 ميليارد و 17 ميليون ريال برآورد شده است.

سردار رشیدیان در خاتمه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزمي راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و اين افزايش کشفيات نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزي ماموران مرزباني در برخورد با قاچاق کالا بوده و ان شاءاله روز به روز شاهد پيشبرد اين امر خواهيم بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =