اجرای هزار و ۵۲۰ طرح صنعتی در آذربایجان شرقی

شناسهٔ خبر: 1373085A -
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و ۵۲۰ طرح صنعتی در استان در دست اجراست.

به گزارش هاناخبر ،

اصغرپور معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از یک هزار و ۵۲۰ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان زمینه اشتغال بیش از ۴۲ هزار نفر فراهم می‌شود.

او اضافه کرد: از این تعداد طرح در دست اجرا، ۹۲۱ طرح پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارد.

او با اشاره به صدور ۹۳۸ فقره جواز تاسیس ایجادی در استان تا پایان مرداد امسال گفت: رشد تقریبی ۳۴ درصدی در این حوزه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، حاکی از افزایش علاقمندی به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تصریح کرد: بیشترین میزان صدور جواز‌های تاسیس ایجادی مربوط به شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان آباد است.

او خاطر نشان کرد: ساخت ماشین آلات و تجهیزات، محصولات فلزی فابریکی و لاستیک و پلاستیک گروه‌های صنعتی است که در پنج ماهه نخست امسال بیشترین جواز‌های ایجادی در استان را به خود اختصاص دادند.

اصغرپور همچنین از رشد ۳۷ درصدی صدور جواز توسعه واحد‌های صنعتی در استان در پنج ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ۹۶ فقره جواز تاسیس توسعه‌ای در استان صادر شد.

او افزود: بیشترین میزان صدور جواز‌های توسعه‌ای در پنج ماهه نخست امسال، در گروه‌های صنعتی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، محصولات از لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و انتشار، چاپ و تکثیر بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 2 =